Usuwanie azbestu w 2019 r.

w wysokości 8 540.00 zł oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 12 200,00 zł.Na realizacje zadania Gmina przeznaczyła ze środków własnych kwotę 14 739,25 zł. Azbest został odebrany z 45 nieruchomości położonych na ternie gminy. W ramach realizacji zadania unieszkodliwiono 120,112 Mg odpadów zawierających azbest, na łączną kwotę 35 479,25 zł.

Obecnie Gmina Nowy Żmigród realizuje ze środków własnych II etap usuwania wyrobów zawierających azbest. Planuje się, że do dnia 16 grudnia 2019 r. zutylizowanych zostanie ok. 28,00 Mg azbestu na kwotę 10 281,60 zł.
W wyniku realizacji powyższych zadań z terenu gminy zostaną odebrane wyroby zawierające azbest zgłoszone do usunięcia na podstawie wniosków mieszkańców złożonych w 2017 i 2018 r.

UG Nowy Żmigród